Addony pro hru Railworks od tvůrců Kal000px, zdenekpetrzd, JachyHm a další…
Postup prací na 460
Ahoj, jistě všichni víte, že již delší dobu pracuji na El. jednotce řady 460. Tak vám konečně přináším nějaké screeny a video z testu Trakční Charakteristiky. JH
Tlačítka na levé straně
Tlačítka na pravé straně
Středový ovládací pult
Rychloměr
Celkový pohled na pult
Kontrolky
Pohled z místa pomocníka strojvedoucího nebo vlakvedoucího
Pohled vzad
Zadní budíky
Zadní bateriová skříň
Test oken s efekty kapek
Test oken s efekty kapek
Test oken s efekty kapek
Test oken s efekty kapek
Test oken s efekty kapek
Test oken s efekty kapek
Test oken s efekty kapek
Jednotka v Dětmarovicích se připravuje na svůj odjezd
A tady už jednotka mezi Dětmarovicema a Bohumínem
A tady už jednotka mezi Dětmarovicema a Bohumínem foto 2
A na závěr slíbené video:
PS: zvuky berte s rezervou, jsou tam jen, aby to něco dělalo 🙂
Ty zvuky by celkem i šly, ale zbavte se toho hrozného řídícího kontroleru s trojklapem západek z volantovky, je to přímo rušivé. To kopyto na pultu nevydává žádný zvuk, akorát je zpod vozu s každým krokem kontroleru slyšet jediné pšouknutí EPventilu pneumotoru. Nakonec doladit i počet stupňů.
Jinak je to pěkná práce.
Jasné, já už to psal k minulému videu. Ty zvuky jsou naprosté provizorium, jenom abych viděl jak se chovají hodnoty. Mám domluvený oficiálně vstup na mašinu, takže jak se dostanu, tak nahraju nové lepší. To samé textury, hromada míst mi tam chybí.
Stupňů je 16 + 4 šunty jako v reálu, jenom to zatím některé přeskakuje. Do pojezdu jsem zatím scriptem vůbec nešahal, to až později 🙂 U těch stupňů jsem vycházel z křivky trakční charakteristiky pro jednotku 460 001 takže je možné, že některé to mají jinak. Ono bych se ani nedivil, protože u 460 platí, že co kus to originál. Akorát řeším nějaké detaily ohledně chování hlavně blokace komponent a schazování různých systémů za různých situací. Ale díky 😉
Nádhera 🙂
Ty zvuky by celkem i šly, ale zbavte se toho hrozného řídícího kontroleru s trojklapem západek z volantovky, je to přímo rušivé. To kopyto na pultu nevydává žádný zvuk, akorát je zpod vozu s každým krokem kontroleru slyšet jediné pšouknutí EPventilu pneumotoru. Nakonec doladit i počet stupňů.
Jinak je to pěkná práce.
Jasné, já už to psal k minulému videu. Ty zvuky jsou naprosté provizorium, jenom abych viděl jak se chovají hodnoty. Mám domluvený oficiálně vstup na mašinu, takže jak se dostanu, tak nahraju nové lepší. To samé textury, hromada míst mi tam chybí.
Stupňů je 16 + 4 šunty jako v reálu, jenom to zatím některé přeskakuje. Do pojezdu jsem zatím scriptem vůbec nešahal, to až později 🙂 U těch stupňů jsem vycházel z křivky trakční charakteristiky pro jednotku 460 001 takže je možné, že některé to mají jinak. Ono bych se ani nedivil, protože u 460 platí, že co kus to originál. Akorát řeším nějaké detaily ohledně chování hlavně blokace komponent a schazování různých systémů za různých situací. Ale díky 😉
Ten klakson je luxusní, ještě zprovoznit manometry a bude to dokonalé.