Postup prací na 460

Ahoj, jistě všichni víte, že již delší dobu pracuji na El. jednotce řady 460. Tak vám konečně přináším nějaké screeny a video z testu Trakční Charakteristiky. JH

 

A na závěr slíbené video:

PS: zvuky berte s rezervou, jsou tam jen, aby to něco dělalo 🙂

4 komentáře na „Postup prací na 460“

  1. Ty zvuky by celkem i šly, ale zbavte se toho hrozného řídícího kontroleru s trojklapem západek z volantovky, je to přímo rušivé. To kopyto na pultu nevydává žádný zvuk, akorát je zpod vozu s každým krokem kontroleru slyšet jediné pšouknutí EPventilu pneumotoru. Nakonec doladit i počet stupňů.
    Jinak je to pěkná práce.

    1. Jasné, já už to psal k minulému videu. Ty zvuky jsou naprosté provizorium, jenom abych viděl jak se chovají hodnoty. Mám domluvený oficiálně vstup na mašinu, takže jak se dostanu, tak nahraju nové lepší. To samé textury, hromada míst mi tam chybí.
      Stupňů je 16 + 4 šunty jako v reálu, jenom to zatím některé přeskakuje. Do pojezdu jsem zatím scriptem vůbec nešahal, to až později 🙂 U těch stupňů jsem vycházel z křivky trakční charakteristiky pro jednotku 460 001 takže je možné, že některé to mají jinak. Ono bych se ani nedivil, protože u 460 platí, že co kus to originál. Akorát řeším nějaké detaily ohledně chování hlavně blokace komponent a schazování různých systémů za různých situací. Ale díky 😉

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *