Všechny addony

Lokomotivy řady 770

Lokomotiva řady 771 je dieselelektrická lokomotiva určená pro těžký posun a dopravu těžkých nákladních vlaků.

Původní model z MSTS pochází z dílny Ondry Janiše, jemuž děkuji za svolení k následnému použití, množství dílčích vylepšení a velkou pomoc se sháněním podkladů.

Manuál je přibalen k modelu, silně doporučuji prostudovat před první jízdou, pokud lokomotivu neznáte.

Krátké prezentační video

Edit: Byla doplněna i řada 770

Model lze stáhnout zde: Loko 770_771.zip

Hodně štěstí a mnoho najetých kilometrů přeje Kal000px!

Světelné stahovačky pro stavitele tratí – aktualizováno 29.12.

Společně s Kal000px jsme si pro vás připravili novou verzi podmíněných návěstí pro elektrický provoz.
Na rozdíl od původních Romanových už ale nehrozí přepínání stavu přímo před lokomotivou, nýbrž pouze na začátku scénáře.
Navíc na tyto návěsti reagují i modely (prozatím pouze 380 a 460, ale rozhodně nebráníme ostatním tvůrcům přidat kompatibilitu i do vlastních výtvorů).

Pokračovat ve čtení „Světelné stahovačky pro stavitele tratí – aktualizováno 29.12.“

ČD 380 download

Po dlouhém čekání konečně vydáváme první veřejnou betaverzi Škody 109E.
Mnoho šťastných kilometrů a samé zelené přejí Kal000px a JachyHm.

Na zvláštní přání Milana Hůrky dopisuji dnem 10.4.2019 hodinou 12:30 veškeré autory, nebo lidi, kteří se na modelu byť sebemenším dílem podíleli i sem na web:

Autor 3D modelů / author of 3D models: Dominik Chaloupka

Textury střechy, čel a boků / textures of roof, fronts and sides: Milan Hůrka

Zbytek textur / remainings textures: Dominik Chaloupka

Autor skriptu a blueprintů / author of scripts and blueprints: Jáchym Hurtík

Autor přenosu návěstí / author of signal messaging system: Michal Tuček

Export některých animací / export of some animations: Branislav Kysel

Zvuky / sounds: Dominik Chaloupka

Videopodklady a konzultace MIRELu / video and consultation of MIREL: Jakub Smékal, Jiří Polášek

Videopodklady a konzultace PZB/LZB / videos and consultations of PZB/LZB: Jiří Švehla

Odborná konzultace 380 / professional consultation of 380: Filip Januška

Pomoc po fyzikální stránce / help with physics: Lukáš Hanzlík

Pomoc s výpočty brzdných křivek / help with brake curves equations: Tomáš Ondovčín

Testování a připomínky / testing and improvements:
Jiří Švehla, Jaroslav Küfner, Josef Bořík, Vojtěch Raim, Jakub Smékal, Jakub Tůma, Alexander Szöllös, Tomáš Brichta, David Hanousek, Dávid Molnár, David Novák, Dominik Daniška, Andrei Octavian, Filip Hrbáč, Filip Januška, Jiří Polášek, Marek Školník, Martin Fojta, Martin Lasevič, Matěj Kachlík, Mates Šebek, Michael Candrák, Igor Hnízdo, Jan Procházka, Robert Skapa, Jakub Vacek, Zdeněk Petráš.

Aktuální verse 0.9.6.1b – QD už funguje!
Actual version 0.9.6.1b – QD now works!

Pokračovat ve čtení „ČD 380 download“

Návod na Google Maps API pro RW

Spousta hráčů chce začít stavět, ale neví si rady s mapami Google pro Railworks. Zde je tedy jednoduchý návod, jak na to.

Jako první začneme tím, že si otevřeme stránky služby Google Cloud. Cloud je řešení Googlu nejen pro API klíče k mapám a dalším jeho službám, ale také a především pro běh aplikací v Cloudu, místo klasických serverů. I to je zřejmě jeden z důvodů, proč pro zprovoznění map budeme potřebovat platnou platební kartu. Bez té mapy nebudou fungovat!

V případě, že jsme vše udělali správně, můžeme opět spustit hru a v editoru by se nám měli po zmáčknutí klávesové zkratky Ctrl+G načíst mapy.

Hodně štěstí při stavbě mapy!

Flirt 3 jako příměstská jednotka

Zde je návrh jednotky pro dopravní podnik Praha.
IS je jen pro Prahu… Pozor Při projetí návěsti stůj a nebo některých posunovacích návěstidel je hozená záchranná brzda. Bohužel model upravit nelze.
Pro správnou funkci je potřeba zakoupit model.
https://www.christrains.com/en/ts_product_stadlerflirt3.html

stahujte zde  https://drive.google.com/open?id=1tYe0h9pkR0egh50e2vcuiQHaw8bHt7U1

Balík skinů 841 a 840

Já, Ludvík Karpfinger a Honza Horyna jsme si pro vás připravili pár skinů stadlera.
Jedná se o 841 , 840 a počeštěnou VT650. Jsou vždy verze čistá a špinavá.
Najbrtí 840 má primárně nastavený IS na trať 020. ostatní 841 v sobě mají IS_mix všech tratí. K 840 je také přiložen IS_mix ( zdatnější si dokáží přehodit ) Všechny skiny mají jednotný český pohled cestujícího. Informační cedule fungují i uvnitř.
Textury na 009 a 006 nám poskytl Šmejki, za což mu moc děkujeme.
Pro správnou funkčnost je potřeba mít zakoupenaddon https://www.christrains.com/ts_product_stadlerRS1.html
A ano jsou tam nepřesnosti, ale moc s tím opravdu udělat nejde.
Tak tedy doufám, že si s nimi ježdění užijete 🙂 🙂
Jo a nerad bych to viděl na jiných stránkách než tady 🙂

https://drive.google.com/open?id=1DdwLGomaxPnjEhL_-fJ7Ulef3ucDxvDy

Třetí verze trati 292

Po asi 650 hodinách tvorby byla uvolněna ke stažení již třetí verze této trati. V této verzi najdete dokončený úsek mezi Hanušovicemi a Horní Lipovou což je asi 27km, nebo také téměř 54 minut jízdy. Od stanice Branná je použit jiný, lepší styl stavby na který bude celá trať postupně přestavěna. Nově byly doplněny originální modely staničních budov, jejichž jsem (s vyjímkou staniční budovy Hanušovice) autorem. Trať obsahuje jak free roam, tak standardní scénáře. V trati se snažím napodobit období kolem roku 2008, což byla éra Bert 749, Dunihlavů 831, ale i pomalu nastupujicích Brejlovců 754 a rakví 843.

Pokračovat ve čtení „Třetí verze trati 292“